semosderler2 senasefa ben normal istiyorum da oğluşum ne ister bilemiyorum, normal 80 bin sezeryan 105 bin isteğe bağlı sezeryanda 116 bin tl fiyat verdiler
senasefa semosderler2 yaa ben geçen hafta aradım sezaryanan 85 demişlerdi zorunlu Benımde ilki sezaryan ikinci de mecbur sezaryan olacağı için
oznalk semosderler2 bu hangi hastane acaba fiyatlar aşırı uçuk değil mi bizim muayene ücreti 1500 doğum her şekilde 40 bin
sdc semahayall hi semahayall ayy canım benim hiç duymadım dediğin doktoru ama ben hastane olarak çok memnunum kendi doktorumdan keza öyle
happybusey Bilecik eğitim araştırma hastanesi zaten bebek dostu bir hastane ebeler çok tatlı yeni tanıştım🤗doktorumdan da çok memnunum çok ilgili (emre Sakarya ) 💕🙏🏻
annekiz6141 babyou Kızımda, Pendık yuzyıl hastanesi hale kayıran ıkıncı gebelıgım annem memlekette olacagı ıcın ben kendı bulunduğum sehırde doğum yapıcam Derince, Körfez Marmara hastanesi özgür barıs gül
Kullanicix babyou Ankara etlik lokman hekim hastanesi 18 gün önce doğum yaptım inanılmaz memnun kaldım doktorum da mükemmel bir insan
zeyham_6 Lapsodi Dr.murat gökhan kınaşa gidiyorum şimdiye kadar 1 kere gittim kontrole bu hafta 2.kontrol için gidicem ama çok memnun kalmıştım ilk muayeneden ilgi ve alakası çok güzeldi muayene ücreti ise 1900₺ ödemiştik
incei yagmurum3001 siz hangi doktorlara gittiniz? Normal mi sezeryan mı düşünüyorsunuz? Benim 2. Gebelik normal istiyorum
bsraM2 Keziban Esra şahin doğum fiyatını daha konuşmadım ama duyduğum kadarıyla sezeryan 35 normal 30
aybike2212 QueenBahar_ doktorunuz kim memnun musunuz ilk gebelik mi acaba ben özel.klinik takipliyim ssvd istiyorum şehir hastanesi yaptırıyormuş diye duydum bilginiz var mı denemek istiyorum açıkçası
QueenBahar_ aybike2212 benim dr sordum kabul etmedi Riske atmak istemiyorlar Doktorumdan çok memnunumdum Geçen gün kontrole gittim tahini çıkmış şuan gitmiştir bile 🥲