dileksunaa_98 günaydın hanımlar benim gördüğümü sizde görüyor musunuz ilk 2 dakika da çıktı silik çizgi ?
leblebi_ dileksunaa_98 benimde böyle çıktı iki dakikada 4 haftalıktı kan ver kesinleşsin hayırlı olsun inşallah
buketdeniz19 dileksunaa_98 canım inşallah pozitiftir bu marka bende yalancı pozitif vermişti kan da çıkmamıştı
dileksunaa_98 ily teşekkür ederim 🙏 şimdi kan verdim ama malum cuma bugün anca pazartesi çıkar sonuç 😊
ebrudemirel00 Hamileliğin ilk haftaları olduğu için böyle çıkıyor. Benimde böyle çıktı. Tahlil ve ultrasonda emin olduktan sonra hayırlı haberleri alırsınız inşallah 🙏🏼
dileksunaa_98 Cimcime30 evet plansızdı 7 aylık kızım ve 3 yaşında oğlum var beklenmedik bir anda sürpriz yaptı ama çok şükür diyorum 😊
Cimcime30 dileksunaa_98 oy masallah allah bağışlasın gebelık var gbı sukredıyorux hersey ıcın şey ıcın sordum ben ıstıyorm 1.5 yıl oldu olmadı da ondan hanı ıstemesem olacak demekkı
yoncahan dileksunaa_98 ay maşallah 🧿 Baya var çizgii. Allah bağışlasın evlatlarınızı. Çıktı mı beta sonucunuz?
dileksunaa_98 Cimcime30 gerçekten istemezseniz oluyor pes edince düşünmeyince oluyor Rabbim kucağınızı doldursun inşallah dua edicem sizin için 🤲🏻❤️
nehiraras Cimcime30 üstüne düşmeyince oluyo benmde ilk gebelik olmafı olmadı amaan dedim ya acelem ne uğraşmıyorum dediğim ay olmuştu. Biraz hobi edin kendine üstüne düşme bu gerçek bir psikolojik savaş