Kızlar dün nst de sancım sadece iki kez yükseldi düzensiz ve azdı. Bugün gece 4 gibi başlayan gaz sancısı diye düşündüğüm gelip giden sancılarım olmaya başladı. Tuvaletim yok çıkan gaz yok ara ara gelip giden ağrım var. Biraz önce de nişan dedikleri hafif kanlı akıntı geldi. Bu doğumun bugün başladığını mı gösterir? Hastane biraz uzakta eşim de çalışıyor sancı sıklaşırsa mı gitsem yoksa hemen gitmeli miyim?