mystery94 gizemsrkrtl benim ilk İğnem 16. günüm bugün artık 17’ye geçtim. Bel ağrısı çok kötü başladı. Dün kan verdim 2 çıktı sizce yükselir mi sarı beyaz akıntı geliyor göğüs ucu acıyor bir de. En son adet tarihim 31 aralık doktor erken verme kanı 28 ocak ver dedi ama dinlemedim oyüzden mi düşük çıktı ki
gizemsrkrtl mystery94 yani bende yükselmedi ama yükselebilir tabiki ama bence düşik bi ihtimal .1 çıktıysa çok yükseleceğini sanmıyorum 🙇🏻♀️ ovitrelle 3 4 gün gecikme yapıyor zaten benim ikisinde de öyle oldu
nnur20 Ben famera * ovitella kullandım ilk eylülde hamile kaldım ama kesem gelismedi, aralıkta gene denedim suan 7 haftama girdim sukurler olsun ilkini 14 gün öğrenmiştim bunu 12 gün öğrendim beta ile , rabbim kucagınızı bos bırakmasın ins dua edicem🌸
mystery94 buket123_ yok canım dün okadar moralim bozuldu ki bir daha test yapmadım ama düne kadar test yaptığımda awoxda zor görünen çizgi çıkıyordu
gizemsrkrtl sydasrky inşallah gebeliktir 🥰ama iğne etkisi de kalmış olabilir iki gün sonra tekrar verin