buket123_ Letu kullandım adetimin 5.gunu başladım yumurtalarım buyuyunce çatlatma iğnesini vurdum bugun 12.gununmdu 12.gunden sonra pozitif olan varmı kızlar
buket123_ gizemsrkrtl bu benim de 2. Suan 14.gundeyim testte negatif ama adet geçilebiliyormuş sanırım Allah isteyen herkese nasip etsin
gizemsrkrtl buket123_ evet ben ikisinde de gecikme yaşadım . 3 4 gecikme olabiliyor benim öyle oldu yani
1Sevgiiii buket123_ 12. Gün de çıkanda oluyormuş ama 14 beklemek istiyorum. Üzülüyorum sonra zaten yoksa adet oluyorum 14. Gün
mystery94 gizemsrkrtl benim ilk İğnem 16. günüm bugün artık 17’ye geçtim. Bel ağrısı çok kötü başladı. Dün kan verdim 2 çıktı sizce yükselir mi sarı beyaz akıntı geliyor göğüs ucu acıyor bir de. En son adet tarihim 31 aralık doktor erken verme kanı 28 ocak ver dedi ama dinlemedim oyüzden mi düşük çıktı ki
nsndyg Ben letu ile ilk ay hamile kaldım yumurta kendiliğinden çatlamış ilaç bittikten sonra progesteron kanı verdim yumurtlama olmuş dedi Dr şükür oldu Allah isteyen herkese nasip etsin🤲
buket123_ 1Sevgiiii ben bu ay her gün test yaptım iğnenin etkisini kaybettiğini gözlemlemek için 10.gunde tamamen bitti etkisi en iyisi dediğiniz gibi 14.gunu beklemek