Adada anon123 aynı durumdayım sizinle aynı şeyleri uaşıyoruz devşette tam teşekkülü hastanedeyim. Ben de korkuyorum gelin dertleşelim 😔
anon123 Adada özelde yatıyorum ben de. Doktorum eğitim araştırmaya sevk etmek istiyor ama ben istemiyorum. Burada eşim kalıyor yanımda zaten sürekli ağlıyorum bu dönemde bana iyi gelen tek şey onun şefkati. Devlette yanımda refakatçi olarak kalamayacak