Bende de 2 hafta önce suyum sınırdaydı doktor günde 4 litre su iç dedi ve elma da yedim toparlandı çok şükür. Sakın stres yapıp canını sıkma herşey yoluna girecek. Yatış vermesi daha iyi yakından takip edecek daha güvenli öyle düşün üzme kendini. İnşallah güzel haberlerle ayrılırsın⭐️❤️