feslegen1 birde bir tavsiyem var uygulamak size kalmış bebeğiniz için adak adayın sağlıklı bir şekilde doğarsa yada iifası için küçük başlardan adayın kestirin dağıtın ben bunun faydasını gördüm. Bir hocam demişti ki hastalıklara kurban adayın.. adadığınız kurbanında orası hasta olur kurbanı kesince o hastalıkta Allah’ın izniyle yok olur diye demişti. Ben yaptım tabi şifa herşey Allah tan bunun bilincinde kestirip dağıttım. Evine doğru düzgün et girmeyen insanlara dağıttım hatta birisi bana dediki Allah razı olsun 2 yemeklik yapıp çocuklara yedirdim diye. Bende çok sevindim yerine ulaştı diye. Ardın dan biraz zaman geçti biz hep özele götürüp çocuğu ameliyat ettirmeyi düşünüyorduk eşim arabasını satıp o parayla ameliyat ettirecektik ama eşim arabayla ufak bir kaza geçirdi canı sağ çıktı arabadan çok şükür arabada çok hasar almamış ama bi yanı içine çökmüş eşim oturmuş ağlamış satıp çocuğu ameliyat ettirecektik diye çok şükür ona da gerek kalmadı … ben dedim ki eşime ben üzülmedim belki kazayla bu hastalıkta çıktı gitti dedim hiç içimden üzülmek gelmedi dedim oda haklısın dedi ve biz doktora götürdük çocuğu sonrada ameliyat a gerek yok dedi çok sevindik yani demem o ki Allah tan hiç bir zaman ümit kesilmez ve rabbimin mucizeleri çok