feslegen1 doktorlar en kötüsüne hazırlıyorlar bizi . Şöyle düşün çocuk karnında sapasağlam doğduğunda bir havale geçirmeye bakar hidrosefali olmasına . Bundan dolayıda şimdi bu çocuğu ölüdürelim. İstanbul da Adnan dağçınar diye çocuk beyin cerrahi( nöroşuriji ) doktoru var imkanın varsa git emar vs görüntülerini göster emin ol o doktor seni en güzel yönlendirecek Olan . Ben takipleri o doktorda yaptırdım beneğim doğduktan sonra bana dediki çocuğun aldılar açık konuşuyor yürüyor ameliyata gerek yok gidin daha gelmeyin dedi ben Bursa da oturuyorum uzak birde . Diyeceğim o ki işini Allah’a bıraktın mı herşey yolunda gidiyor . Bana da panoloji doktoru çok kötü şeyler söyledi her gitmemle ağır Hidrosefali diyordum yüzünü buruşuyordum ofluyordu puflıyordu elleriyle başını kapatıyordu çocuğu aldırayım diye elinden geleni yaptı ama ben yapmadım bekledim ve doğdu çocuğum sapa sağlam hiçbir şeyi yok evet bir miktar sıvı var ama o da zaten baskı yapmıyor emin ol olduktan sonra o sıvı ilerlemiyor bile ama Rabbim dua et bir de çocuğun doğduktan sonra adak kurbanı kesebiliyorsan adak kurbanı kes ben çocuğuma iki tane adak adadım iyi olsun diye kurban kestim onun da çok faydası oldu