symdkci Haftadaydım azı dişimi çektirdim. Bir hafta antibiyotik kullandım. Sonra çekim yapıldı ama röntgen çekilmedi. Doktor muayene etti, röntgensiz çekti. Ama kadın doğum doktorum ile konsültasyon içindeydiler. Zaten her dişçi çekmiyor, gittiğim bazı dişçiler direkt gönderdi. Diş ağrısı çok zor hiç ona katlanmaya gerek yok. Bebek gayet sağlıklı maşallah bir şey olmadı