purplemomm geçen hafta 20lik dişimi çektirdim dikişlerim hala ağzımda duruyor pazartesi aldıracağım 😅 25 haftalıkken çektirdim öncesinde 1 hafta antibiyotik kullandım tabi önce onay kağıdı yazdı diş doktorum ve kadın doğumcuma gösterdim o da diş çekimini röntgeni ve ilacı onayladı. Çekim günü gelince diş doktorum röntgenin aslında bir sıkıntı yaratmayacağını haftamın iyi olduğunu ama yinede o riske girmek istemediğini söyleyerek röntgensiz çekelim dedi inşallah sinir açısından problemimiz olmaz dedi 😅 nitekim çok şükür bir sıkıntıda olmadı ben telefonumdan yinede eski bir röntgenimi bulup göstermiştim ama. Çekimde yapılan lokal anestezinin de bebeğe çok bir etkisi olmadığını duymuştum