anonim51 sorenita_ bizimde yarın sabah 9da randevumuz var 37 haftalıkk olduk gün verir inşallah haberleşelim
sorenita_ anonim51 bence size verebilir sezeryansa 1 haftanız kalmış neredeyse :) benimde randevum 10 da yazarım buraya
bahar6734 34+4 oldum. yarın kontrolüm var bakalım.ama çok ağırlaştım son günler hızlı geçsin diye dua ediyorum.ne psikolojik ne bedenen gücüm kalmadı sanki
ebruilker penbe_karisi 35+6 yım hiç iyi değilim nst de sancım yüksek çıktı bi kaç gün önce 1 cm açıklık var serum ciğer geliştirici yapıldı doktorum 37 38 haftayı görürüz diyor ama İnşallah öyle olur devam eden sancılarım var hala çok korkuyorum bebeğim erken doğacak diye en azından 37 ye kadar dayansın istiyorum 😞
penbe_karisi ebruilker korkmaa canım bu haftada dogupta kuveze girmeden evine giden var kritik dönemleri atlattık çok şükür ❣️❣️
Sedef21 penbe_karisi 36+3 normal doğum olacak bir aksilik olmazsa artık ne zaman gelirse 😌 ama çok zor geçiyor her yerim ağrıyor yatakta dönmek zorluyor bacaklarıma ağrı giriyor hayırlısı ile kucağımıza alırız inşallah hepimiz 🌸
Seloloo penbe_karisi 36+1 den bildiriyorum, yemek yemek-tuvalete gitmek dışında yataktan kalkıp oturmak bile eziyet gibi geliyor son 12 gün inşallah 🥹🤲🏻
Nuriay penbe_karisi 34+5 3 cü sezeryan olduğu için 37 37+3 gibi sezeryan olucak şubat 10 12 Ama henuz tam karar vermedi doktorum şubat6.7 gibi son kontrole gidicez o zaman karar vericek Rabbim nasıl nasıp ederse o zamana kadar bir sorun oluşmazsa durum bu şuanlık çok heyecanlı ve stresliyim doğrusu hem mutlu hemde biraz korkuyorum sağlıkla doğuralım
Asnrbdk penbe_karisi 35+4 olduk haftaya sezeryan için gün alacağız heyecanla bekliyoruz 😇sağlıkla doğsunlar inşallah bebeklerimiz 😊
Elifee penbe_karisi sezaryanın en sevdiğim yani tarih net ne zaman doğuracaksın biliyorsun çok güzel bir şey olsa gerek☺️ bende 34 haftalığım ama şubatta mı doğar martta mı gelir ne olacak hiçbir şey belli değil be bu yoruyor birde benim olduğum şehirde özel yok 4 saatlik yola gideceğim doğum için bu belirsizlik daha da yoruyor
penbe_karisi Elifee oyy kıyamam yaa evet öyle malesff benimde ilk doğum normal planliyorduk ama 41 haftada sezeryan ile doğum yaptım şuan kafam çok rahat geleceği gün belli 🥹🥹
Fatma_furkan1996 penbe_karisi ahh kızımda beni çok korkutuyor hiç böyle olacağını düşünmemiştim zorla tutuyorum kendisini karnım da ağrılarım var doktor sezeryana alabilirim dedi ama daha haftası erken küveze girerse naparım bilmiyorum gerçekten korkuyorum o yüzden 35+3 olucaz 2.500 kilosu şuan
penbe_karisi Fatma_furkan1996 korkma canım bu haftada kuveze girmeden evine giden var artık riskli dönem değil çok şükür 🥹🥰🥰
hilal858_ penbe_karisi 36+1 28 gün içerisinde olucak inşallah 😅 (vajinal doğum) Şu 2 geceden beri uyayamiyorum karnım kasılıyor çok sağ sol tarafımda bile rahat edemiyorum bebiş çok hareketli canımı yakmaya başladı 🥺 2 gün öncesine kadar çok rahat uyuyordum ama artık anlıyorumki yakınlaştı gelicem dio bebik☺️ ama ben buna ne kadar dayanırım bilmiyorum. Birde sağa sola dönerken ıh ıh diye ses çıkıyorum istemsizce ama her dönüşümde eşim hop edio😄 noldu noldu bak unutmuşsundur doğum ağrisinin nasıl olduğunu hatirliyorsun dimi sürekli böyle sinir edio beni😂 Beni her an doğurtabilir😂
penbe_karisi hilal858_ 😁😁aksine daha tecrübeli oluyor insan ben ilkinde daha paniktim 😁😁 yaaa oyyy heran doğabilir benim yengem 36 haftada doğum yapmışti vajinal doğum😁😃
anonim51 sorenita_ ben normal doğum istiyorum ilk gebelik iki aydır baş aşağı pozisyonda yarın saat 9 da randevum var bakalım doktor ne diyecek çatı muanesi yapacak mı bilmiyorum inşallah 38 de doğar belim falan ağrıyor yatamıyorum 🥹
runcet penbe_karisi Benim doktorum da en geç 23-24 Şubat gibi bebişimiz gelsin artık dedi, bakalım heyecan arttı hepimize sağlıklı ve kolay doğumlar diliyorum 🤍
Ulkumom penbe_karisi 35+2 deyim benim vajinada çok baskı ve ağrı var ne zaman doğururum bilmiyorum en son geçen hafta gittim bebek önden gidiyordu. Normal doğum olacağı için beklemedeyim hayırlısı olsun :)
sorenita_ anonim51 her şey yolundaysa yani suyu iyi ise açıklık sancı vs yoksa 40. haftaya kadar bekletiyorlar normal doğumda canım hatta bazen 41 i bile gören oluyor valla. ilk doğumumda 40+2 ye kadar beklemiştim çünkü normal olacak diye
Mervemrym Bende yeni 37 haftalık oldum 3. Doğumum olcak hayırlısıyla, yarın kontrolüm var bakalım ne durumda bebiş. Herkes sağlıcakla kucağına alsın bebişlerini :))
Ruyasekr2089 htc_ylmz01 ay bana gün vermedi daha doktorum. Sezeryan olmasına rağmen 40ı bekleriz kendi sancın gelince gelirsin diyor çok tedirginim devlete gidiyorum
htc_ylmz01 Ruyasekr2089 bende devlette takipliyim bana da 39+0 a gün verdi ama öncesinde suyun gelir kanaman olir doğum başlarsa gel dedi artık çok zorlanıyorum hayırlısı ile doğsunlar senin Dr da saçmalamis yani normal doğum değilse sezeryan için gün vermesi lazım gerci devlet de hep geç gün veriyor ben çok ısrar ettim 38+3 lerde alsın diye veremeyiz dedi çocuğun gelişimi yok falan yok filan diye