dilaraklcc benimkininde karin cevresi 1-1,5 hafta geriden geliyordu 34+2 de 32+4 falandi galiba bacak boyu 37. Hafta uyumluydu cok dengesizdi yani doktorum olabilir normal her sey yolunda dedi bugun 35+2 de tekrar gittim bacak boyu kafasi falan 35+6 gibi karin cevresi 34+5 gibi bir seydi moralini bozma hic kafanada takma bu haftalardan sonra kilo alimi yavasliyor diyorlar ama bence bebegin boyu uzadigi icin olcumlerde hatalar artiyor o yuzden bebek kilosu net olmuyor. 32-33 hafta arasinda sadece 50 gr almisti o zaman kafama cok takmistim her sabah kaşar, tost yumurta peynir süt yedim. Aralarda ceviz yogurt kaju yedim aksam normal corba pilav makarna tavuk et tarzinda beslendim aksam yemeklerinde bir kase yogurt yedim aksam otururken süt ictim yine ceviz badem falan yedim o hafta baya kilo almisti bu hafta bu sekilde beslen bak farki goreceksin 😊