gonull25 Ozlemmm3535 yani stres yapmayın zor biliyorum da sürekli bu konuyu düşünmeyin hayatı akışına bırakın zaten oluyo sonra
Ozlemmm3535 gonull25 inşallah perşembe günü tekrardan hastaneye gideceğim bakalım ne diyecekler ona göre bir yol izleyeceğim ben de akışına bırakma taraftarıyım fakat biraz da zaman kaybı gibi geliyor artık 🤷🏼♀️
-Cennetkusuannesi- Ozlemmm3535 benimde öyle canım ama, iste amh yüksek oluyor ve görünüm oluyr birde ünsilin direncine baktır bakılmadıysa
Lavinyam06 Ozlemmm3535 kaç yaşındasınız acaba ne kadar süredir evlisiniz hiç oluşmadı mı yoksa düşüğünüz oldu mu Eşiniz test verdi mi
Ozlemmm3535 Lavinyam06 eşim test verdi 4 yıllık evliyiz 21 aydır deniyoruz hiç olmadı ilk evliliğimde bir düşüğüm oldu 2015 de
Echche gzmsngl merhaba bursa sehir hastanesinde tup bebek tedavisi nasil oluyor? Onun icin ucret aliyorlar mi ? Aliyorlarsa ucret nedir? Tanidigimin senelerdir cocugu olmuyor onlara bilgi verecegim, cok sevaba girersiniz
gzmsngl Echche merhaba tüp bebek şartlari var onlara uygunsa rapor cikartiliyor bu sekilde daha uygun fiyata ilaclar alinabiliyor suanda ne kadar yukseldi bilmiyorum ama ilac ve işlemler 45 50 bin olur heralde ama net bisi diyemem
Echche gzmsngl Allah razı olsun sagol canım, doktorun ismi nedir? Kimi önerirsin? Cok mutlu olduk, hemen gitmek istiyoruz allahin izniyle insallah mutlu haberler aliriz
cemreveminnosunannesi Benim de amh değerim 0.6 çıkmıştı. Doğrudan tüp bebek yapılmıyor önce aşılama deniyorlarmış. Süreç oldukça yıpratıcı dediler devlet için. Olumsuz 3 aşılamadan sonra tüp bebek dediler. Ben de stresi bıraktım doğal yoldan oldu