Ozlemmm3535 bende devlette yaptıracağım ama başka bir şehirdeyim ister istemez endişelerim var ama başka çaremde yok gibi. Tüm işlemleri yaptırdım sıraya girdim aramalarını bekliyorum 2-3 ay içinde arıyorlarmış. Benim amh düşüktü eşimde de sıkıntılar var ücretli olacağı için daha önce çağırırlar dendi bekliyorum. Ücret ne çıkar bilmiyorum özele göre daha insaflı davranırlar dediler sadece zor bir süreç umarım sonucu olumlu olur