esssss1960 suleerdogdu doktorunuz söylemiştir diye düşündüm korkmayın çoğu insan ağızdan da alıyor doktorunuz ne dediyse onu uygulayın şifa olsun inşallah
suleerdogdu esssss1960 yok bulantıyı belirtmedi acil doktoru olduğundan sanırım ufacık haplara bile midesi bulanan biriyim kansızlığım çok yüksek çıktı onun ilacı bile bulantı yapıyor
esssss1960 suleerdogdu demir ilacı benide hem kabız yapıyordu hemde mide bulantısı ocean gummies diye içeriği doğal bi ilaç var belki bilirsiniz doktora danışarak onuda kullanabilrsiniz ayrıyeten ben fitil olarak kullanıyorum hap olarak cesaret edip içemedim benide ilaçlar kötü ettiği için ama arkadaşım ve ablam hap olarak içti onlar söylemişti biraz sersemlik yapıyor diye kafanızı karıştırmak istemedim lütfen kusura bakmayın insan ilk defa yaşayınca bişeyleri çok acemi oluyor ve her şeyden korkuyor o yüzden söylemiştim
reyhanekici Merhaba bende tüp bebek tedavisi ile hamile halfım şu an 11+2 deyiz arda kanamam oluyor hem progestan vajinal hem progestan iğne kullanıyorum kese alanında kanama yoksa korkmayın Allah’ın iziniyle bebiş gayet iyi😍bende herhangi bir bulantı veya yan etki yapmadı ilaçlar içinizi ferah tutun sağlıkla kucağınıza alın tek tavsiyem bol bol dinlenin mümkün olduğunca uzanın yatın.
esssss1960 esssss1960 ayaklarınızı uzatıp dinlenin ağır bi iş yapmayın ben yataktan kalkarken ters hareket yaptım yanlışlıkla sanırım biraz o tetiklemişti yani ben öyle düşündüm inşallah sağlıkla kucaklarımıza alırız bebeklerimizi
suleerdogdu esssss1960 ay ypk kafamı karıştırmadınız ben biraz bu konuda iyi değilim ilaç kullanamam pekmez bile içemem midem kaldırmaz vajinal yoldan almak kolay mı peki öyle kullanmak daha mantıklı geldi suan
esssss1960 suleerdogdu bana daha kolay geldi ilk başta ittirmek filan zor gibi geldi ama sonra kolaylaştı
candaymom suleerdogdu vajinadan kolay bence yutmaktansa ama bi süre yatın hemen düşmesin fitil birde bende 7. Haftadan beri kanamam var kese dışında rahim kenarında kanama alanı olmuş benim tüp bebekle oldu hala kanamam az az var inşallah bişey olmaz kanama azsa korkmayın fitili kullanın çok önemli geçmiş olsun
Raana suleerdogdu merhabalar,gönderiniz üzerinden baya zaman geçmiş ama,forumda aratırken denk geldim,kanamanz olmuştu bir ara,ne kadar sürdü acaba? Benim de günlerdir lekelerm oluyor geçmiyor bir türlü😔