suleerdogdu ilk hamileliğimde bende böyle bişey yaşamadım, 2.gebelikte yaşadım. 8 haftalıkken direkt kan olarak geldi pıhtılı. Hemen acile gittim; onlar bir saat arayla kan tahlili yaptırdılar. Bir değer var şuan unuttum açıkçası, o değer düşerse düşük gerçekleşiyor sanırım. Sonra doktoru aradılar doktor kalp atışını duymuşmuyduk diye sordu evet dedim. Progestan iğnr yapıp gönderdiler. İçim rahat etmedi doktora gittim kalp atışı var ama kanama alanı oluşmuş dedi. Bu sefer progestan hap’a devam ettim. 14.haftaya kadar lekelenme şeklinde devam etti. Şuan 24+3 haftalığız çok şükür sıkıntımız yok.
İçini ferah tut, acil’e gitmediysen git. Doktorada sıra al kalp atışını duyduğunda rahatlarsın inşallah.