Yprkk SuleSuleDeniz canım keşke şu ultrasondan gerçekten anlayabilsem kafa ayaklar dışında bişey göremiyorum 🤷🏼♀️😍😍Allah hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin🙏🙏
SuleSuleDeniz Yprkk dimi aynı bende öyle işte 😄😄 bide burnunu farkettim kocaman duruyo 😂 teşekkür ederiz hayırlısı inşallah☺️
Eylulmom feyzaa34 eğer ki kızım olursa eylül ismi koymak için küçülügümden beri eylül ismini çok seviyorum bende eylülde doğduğum için bide eylülde evlendim herşeyin başlangıcı olduğunu düşündüğüm için 😍
Evren Havalar ağırlaştı ondandır. Malum sıcaklar var birde karınlar gittikçe büyüyor hele birde sıkıntılar varsa gelde yaz buralara. Rabbim hepimizin doğumunda kolaylık versin. Sağlıkla sıhhatle bebeklerimizi kucağımiza almayı nasip etsin.
Deniziimmm Evren amin inşallah gerçekten çok zor 27+1 olduk çok çok zor klima ile aşk yaşıyorum resmen 😊
Evren Deniziimmm 26. Haftanın içindeyim,serklajliyim,sürekli yatıyorum ve bugün bel bölgem ağrıyor. Sizde de oluyor mu böyle bel ağrıları?
Deniziimmm Evren geçmiş olsun canım hayır olmuyor yarın Dr randevum var bakalım ne dicek yazarım eğer bir değişik hissedersem kendim de ...
Beyazlale Evren canim bende senkrajliyim ara ara agrilar oluyor cok kafana takmamaya calis canim yoksa gecmiyor günler 😊
Evren Beyazlale Aynı duyguları yaşayan kişilere denk gelmek guzel oluyor. Yazdigin için teşekkür ederim. Bağlantıyı koparmayalım.😊😊