twobabymomm
twobabymomm ben de o kadarlık oluyorum ama sistem bizim kaç haftalık olduğumuzu görmüyor randevu alırken yani bana 1 ay sonraya da verebilirdi ama bu sefer çok geç kalmış olurdum. Onunla bir alakası yoktur yani. İnşallah geç kalmış olmayacağız, detaylıca bakılabilir 😊 🙏🏻