Lexias saol canım benim senınkıde saglıkla gelsın inşallah🙏
Lexias benim de 4.gebelik 3 oğlum var bu kız çok şükür 🤲🩷😄
htc5858 hahahaha erkekler o kadar mı yordu ya demeyin 🙈🙈🙈
Lexias yormak değil de insan birde kız olsun istiyor hele 3 erkekten sonra 😂❤️