Son 37 ama sezaryan olacagı için daha azdır🥰
mervemirza338_ sağlıkla gelsin 🥰
Benimde son 40 ama bizim kız biraz tez canlı 36-37 gibi gelir diye düşünüyorum 😂
nuraymommy hiç belli olmuyor 🥰
Lexias sezeryan planlıyoruz 37 . Haftada 😂
kavalakurabiyesi aa neden 🥰
Lexias Sağlıkla gelsinler 🐣🐣
Lexias makat geliş ve tek arter
Akar06elif06 çok yavaş geçti bence ya 🤗
Lexias benim ikinci çocuk birinci ardına koşmaktan hızlı geçti 😂😂
Lexias saol canım benim senınkıde saglıkla gelsın inşallah🙏
Akar06elif06 ay öyleyseeee doğrudur 😂
Lexias son 11 🐣 geçmiyor sanki
byzkhn kız gelmiş ya seninki ❤️🥰
Lexias son 38 benimde geçmek bilmiyor 😄 hayırlısıyla kavuşalım 🥳🩷
htc5858 amin insallaaah aynı gibiyiz 🥰❤️
kavalakurabiyesi Allah hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin ❤️
Lexias 26 aylık kızım
Lexias ikinci gebeliğim nası geçtiğini anlamadım ama son zamanlar geçmiyor gibi insana 🥲🥹😁
Lexias aynen çok bişey yok, ilk gebelik mi cinsiyeti ney 😊
htc5858 evet ilk gebelik erkek 🥰 sizin nedir
Lexias benim de 4.gebelik 3 oğlum var bu kız çok şükür 🤲🩷😄