sunbloom123 kartanesi___ ayy aynıyız baya kişiyle inşallah güzel doğum hikayelerimizde de sohbet ederiz burada 🥰
sunbloom123 Fatma_furkan1996 çoktan uyumam lazımdı bende uyuyamıom karnım baskı yapıyor bacak ağrısı felan yokta
sunbloom123 kizinaasikanne amin inşallah rabbim sizinde bebeğinize sağlıkla kavuşmanızı nasip etsin ve tüm evlatlarını bekleyen annişlerinde hayırlısıyla kucaklarına alsınlar 🫶🤲
kizinaasikanne sunbloom123 Daha çok zorlu olucak demedi deme bu süreçten çıktığında annene çok ayrı bi gözle bakacaksın 🙈🥰 bu arada amiiiiiiin hepimiz sağlıkla kavuşalım ❤️🤲🏻
sunbloom123 Ebis_34 inşallah vallahi bu ağrılar sızılar unutulur sağlıcakla kucağımıza almak nasip olsun da 🤲🤲🌸
aysgl330633 sunbloom123 az daha dabır bi doğur bak gör dakikasında hafifliyor vücudun Rabbim sağlıkla doğmayı nasib etsin💕
yurdgul sunbloom123 bende 35+6 oldum. Yatakta dönmek kalkmak çok zorlaştı artık. Birde artık göbeğim aşağı inmiş gibi hissediyorum. Yürüyüşüm baya yavaşladı. Sürekli idrar geliyor bir ayağımız WC de 😂 Haftaya doğum için gün alacağım ben.
sunbloom123 yurdgul vallahi çok zor dönüşler kalkışlar bana da en son 37-38. Hafta dendi ama bakalım bir değişim olcakmı
aysgl330633 sunbloom123 bende öyleydi şimdi bebişim 35 günlük ben birkaç gün şoktaydım bu bizim bebeğimiz mi diye😍
sunbloom123 kizinaasikanne şimdiden uyarim diyorsun 😂 hamileliğimde bile gerçekten bakış açım değişti çok farklı bişe ya 🥹
reys bebegimbd ben de 34+2 oldum. Neden erken doğum riskiniz var acaba? Şu ara benim de içimde korku var da 😁