kizinaasikanne sunbloom123 söyledikte işte sen duymamış olabilirsin 😂 ikinci hamileliğim 32 haftalık oldu küçük bey 😁
Fatma_furkan1996 sunbloom123 hemde çok fena gece uykusu kalmadı bende büyük ihtimal sancı çekiyorum ben yarın doktoruma gidicem hemen yürüyemiyorum bile alttan çok ağrım var kasıklarım bacaklarım çok kötü
Es07 sunbloom123 Evet taş gibi karnım solda poposu Baş aşağı kemiğim resmen esniyor Belim berbat durumda
bsrbrkysr184_ Dilos24 ay bunu görünce eşim geçen marke benim taklidimi çıkartıyor gülüyüm mü ağlıyım mı bilemedim şey dedi bide bana yandan yemiş penguen dedi 😅
7213 Bende 35+1 oldum. Bende bel ağrısı çok değilde bende bacak ağrısı çok oluyor alt karında baskı çok oluyor yürüyemeyecek derece de. Çok fazla baskı his ediyorum normal mi bilmiyorum ve serklajlıyım sabah Riskli gebeliğe kontrolüm var
reys bebegimbd ben de 34+2 oldum. Neden erken doğum riskiniz var acaba? Şu ara benim de içimde korku var da 😁
sunbloom123 kartanesi___ ayy aynıyız baya kişiyle inşallah güzel doğum hikayelerimizde de sohbet ederiz burada 🥰
sunbloom123 Fatma_furkan1996 çoktan uyumam lazımdı bende uyuyamıom karnım baskı yapıyor bacak ağrısı felan yokta
Ebis_34 35+2 olduk 🥰 bende de mide yanması var geceleri uyuyamama kaburgamda baskı ve daha bir sürü şey 😂