Papatya05_ bizde en ufak şeye antibiyotik veriliyor evet maalesef bu yönden kötü oluyor bazen de antibiyotik verilmesi gerekirken verilmiyor değişik bir sistem 😄 bir doktorun dedigini öteki onaylamiyor öteki başka birşey diyor falan yurtdışı bazı konularda daha iyiymiş arkadaşım falan orada yaşıyor öyle diyordu. Rabbim korusun herkesi ya 3 farklı virüs nasıl oluyor ya baya kötüymüş gerçekten iyi size geçmemiş