Papatya05_ eskiler köy yerinde olduğundan çoğu, yaptırmamış 😄 eşimin halası istanbuldaymis o yüzden yapılmış kayınvalidem mesela köyde olduğu için bilmezmis yani eşimde bir cinsiyet için gitmisler doktora öyle diyordu 😄 şeker yükleme vs bizim zamanimizda yoktu böyle şeyler diyor ama teknoloji de tıp da gelişiyor eskilerde sebepsiz anne bebek ölümleri vs çok olurdu sebebi bilinmezdi veya koca çocuk doğurdu derlerdi niye şekeri vardı belki de. Yani bu devirde eskilerin yaşadığı gibi yaşamak imkansız. Organik birşey bulmak imkansız hale geliyor. Rabbim bizi en mükemmel şekilde yaratmış evet ama bu demek olmuyor ki dışarıdan müdahale olmayacak hiç. Şimdi öyle düşününce hasta falan olduğumuzda ilaç falan da kullanmayalım kendimiz duzelmeyi bekleyelim 🤷🏻♀️ tedbiri alalım takdiri Rabbime bırakalım benim düşüncem de bu yönde