tugbavebebekleri inşallah olmaz iğneye de gerek kalmaz benim ilk hamileliğimde 6 haftada kanama olmuştu bana da en başta progestan hap verdiler fitil olarak kullan diye kanamam durmadı sonra ben tıpa gittim doktor dört beş gün ard arda iğneyi kullan geçecek dedi ve geçti hatta şey demişti 34. Haftaya kadar günde bir tane progestan fitil kullan demişti düşük tehlikesine karşı ben kullanmadım bende rahim ağzı yetmezliği varmış 17 hafta da erken doğum oldu bebeğimi kaybetmiştim Umarım sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi