hislibiri eylusko Hahahah oluyor valla yaa . Bundan ¾ ay önce 38 lere falan düştüm dedim gidiyorum heralde 😭
hislibiri Kaam Bakalım sağlıklı olsunlar sağlıklı olalım da gerisi kolay ama zorlanıyor insan. Ben hep tuzlu şeyler ekşi şeyler. Normalde de tatlıyla hiç aram yoktur.
Kaam hislibiri inşəallah sağsalim kavuşalim bebeklerimize, ben ilk hamilelğimde aşiri ekşi turş şeyler severdim, şimdi kızım da limonu nasıl seviyor, bu hamilelgim tam tersine limonu görmək istemiyorum, ama bence yine kız, bekleyib göricem
leblebi_ hislibiri o haftalarda benimde öyleydi gece açlıktan uyanıyordum 2. Trimestirda düzeldi aşırı açlık hissim yok 1. Trimestirda 8 kilo aldım
fatmaa51 hislibiri sofradan kalktım koltuğa oturdum Dedimki kardeşime ben daha kalkmadan acıkmaya başladım diye kardesimde senide bi doguramadık hep açsın diyor😂😂yemeyincede bulantı başlıyor napim😂
hislibiri fatmaa51 Ayyy bende aynıyım ya 😂 Artık acıkmamak için uyumaya çalışıyorum yer yemez ama oda hemen olmuyor 😂