hislibiri ilk hamileliğimde yemek için ağladiğim anlar oldu, səbəbsiz yerə ağlıyordum, yemek yiyordum, başka odaya geçince sanki hiç birşey yememişim, şimdi kızım öyle sanki çocuk aç doğulmuş, sofradan kalkar kalmaz anne ben neise istiyorum, halbuki şuan kendim guzelce yedirib doyurub birakmişim, ikinci hamileliğimde aynı 9 haftalıkdan başlamişam bu açlik hissine, Allahdan 51 kiloyum aşiri karbohidrat sevimlisi olmuşam, hamileliğin sonlarına kadar bu gedişle nasıl olurum bi Allah biliyo