zynp92 Kızlar ,6+1 bugün kontorle gitmiştim tabi haftasını söylemedi bişey demedi çok bakmadi akşam acile gitttim ağrım çoktu vajinal muayene yapıldı ama kese içi bostu yani bu haftalarda yolk kesesi olması lazım mıydı ? Yoksa normal mi
melike__41 zynp92 benim 6+1 bebekde yolk kesesi de görülmüştü ama 8. Haftaya kadar görülememesi normal miş cihaz farkı felan
zynp92 Deletedmom_878 genelde herkese o haftalarda duymuş agrimda var bekleyeceğim artık öbür haftayı terkar çağırdı bakalım 🙏
zynp92 melike__41 aslında kötu değildi ultarsonulari vajinalde bakıldı ondan tedirginim görünmesi lazımdı diye düşünüyorum ztn haftaya tekrardan gideceğim o zaman belli olur artık
pengumommy Benim tam 6 haftalık bugün gittim sadece kese gözüktü iki hafta sorna kalp atışı için cagirdi
zynp92 pengumommy himm herkeste farklı oluyor demekki erken duyanda var benimle aynı durumda olanda benide bir hfta SONRA çağırdı
Byn1998 Hiç belli olmaz ben 6+0 da gittim doktor kese boş dedi ama benim dikkatimle bebeği yolk sac hepsi göründü daha minik saklanıyorlar
zynp92 Byn1998 belkide ya dikkatli bakıldı aslında acilde ama yinede haftaya bekleyeceğim ins görünür
lavins garanti olması için bir hafta kadar bekleyin sonra yine kontrole gidin. bu haftalarda kalp atışını duymadan içiniz rahat etmeyecek biliyorum ama kurcaladıkça daha da kötü oluyor
sahra_blbl Bizde 6+1 deyiz bugün kontrole gittim kese hala oluşmamış yeniden beta verdim 6627 çıktı haftaya yeniden gel dedi bu durumu yaşayan var mı
zynp92 sahra_blbl aslında bu değerle gözükür karindadan da işte değişiyor ya kişiden kişiye bende gördüm keseyi ama içi boştu bakalım hayrlı haberler alalım ins 🙏geç döllenme olmuş oluyor galiba
Byn1998 zynp92 bak fotoğrafta renkli kese var sadece görünen cihazdan alınan fotoda birinde yolk sac bebeğin eşi var diğerinde bebekte var ve ben görmesem dikkat edip foktor boş demişti oda şaşırdı 😀