Dnz_glgnl mucizemmmlk ben haziran doğumluyum arkadaşım ağustos hamilelik ayımızda ikimizinde temmuz 🙈😂
ebru_liii mucizemmmlk anladığım kadarıyla hamile degilsiniz. Ve düşünüyorsunuz sanırım suan kiz bebek için. Peki nasil hangi yolla hesapliyorsunuz doğru cikanlari ?
mucizemmmlk ebru_liii sabah programı eğer Ocak ve Şubat ayı dogmadiysaniz enteresan bir şekilde hep doğru çıkarıyor şu an düşünmüyorum ben kızım daha 3 yeni doldu ama bir tarafımda düşündüğümde bir bak diyor tabi 🤣🤣
mucizemmmlk asya8melek bu tablo heryerde aynı zaten ama mesela hem hangi ayda doğdunuz ona bakarak bir yada iki ekloyorsunuz birde yıl olarak girmiş olduğunuz yasa ekloyorsunuz ins gönlünüzdeki olur
esinaltintas mucizemmmlk 14.haftada kıza benziyor ama net değil demişti ay sonu belli olucak nasipse🌸