Şafak 12 ama tık yok bizimkinde boyu kilosu 2 hafta kafa ölçüsü 1 hafta ilerde ben sadece 7 kg aldım 3600 bebiş 😍 8 aydır fitness ağırlık antrenmanı son 1 aydır da 40 dk kardiyo ve stretching yapıyorum herkes şanslıyım sanıyor ama alakası yok hem abur çuburumu ekmeğimi şekerimi yedim hem deli spor yaptım zerre bel boyun sırt ağrım yok çok güçlü hissediyorum yeni olanlar sakın şalmayın kendinizi hareket kadar güzeli yok