son 12 ama ufak sancılarım var. sezaryen olacak. normalde 27 sine alacaktı doktor ama bebeğimin hc si iki hafta, bpd si ise üç hafta geriden geliyor. doktor merkez hastanesinde doğum yap dediği için yeni doktorla görüşemedim daha. o ne zaman alır bilemem. çok korkuyorum. hem doğsun istiyorum hem de doğum yaklaştıkta korkuyorum.