fatmaa51 söyleme tarzınızdan olabilir mi acaba hoş değil ya burada kan sonuçlarına göre bile cinsiyet soranlar var bence siz gidin onlara yazın bu düşüncelerinizi olur mu zaten sizin gibiler de sürekli sayfalarda çıkıyor ay bunu mu sordun ay şunu mu ettin ay böyle mi oldu ya zaten böyle yapacaksanız neden bu sayfada bulunuyorsunuz ki rahatsız olacaksınız bu tarz konuşmalarda ben olduğum konuşmalara bile yazmıyorum bakıyorum gülüp geçiyorum siz de bence öyle yapın buradakilerin çoğu zaten anne o yüzden laflarınıza biraz daha özen gösterin