eabilin6 Haftamdayım doktor önce erkek sonra kız sonra erkek sonra %90 kız gibi dedi nedense güvenilir gibi gelmedi böyle durum yaşayan var mı ?🥹
birdenizanasii eabilin6 ilk kızımda %90 erkek demişlerdi. 17. haftada kız olduğu belli oldu. Şimdi 14 haftalık ikinciye hamileyim geçen hafta 3 doktor birden kız tahmin etti bakalımmm
eabilin6 birdenizanasii gönlünüze göre hayırlısıyla sağlıkla gelsin inşallah 🥹 3 ayrı doktorsa belki kızdır ya 🥰
birdenizanasii esdd ilk kızıma yanlış tahmin veren özeldi. İkincide 2 devlet doktoru 1 özel doktor kız dedi