Iremsel_ eed21 çok şükür iyi olmaya çalışıyoruz hala öksürüğüm geçmedi çok kötü hastayken sezeryan olmak dudaklarım titriyordu acıdan öksürmeye çalıştıkça 8 günlük olduk artık 🥹