eed21 11 şubatta doğuma 3 gün kala kızımızı kaybettik sancım oldu doğum hareket azaldı doğum başlıyor sandık duşumu aldım öyle yola çıktık hastane bir buçuk saat mesafedeydi arabada ayaklarımı havaya kaldırdım öyle gittik yolda ben bayılmışım
Meğer tansiyonum tavan olmuş ayak asla yükseye kalkmamalıymıs gittiğimizde yavrum plasentadan ayrılmıştı
Şimdiki aklım olsa ne duş alırdım ne de kendi hastaneme gitmeye çalışırdım yol üzerinde en yakın hastaneye girerdim
Şimdi oğluma hamileyim 31+2 olduk dün hareketleri yavaşladı aklım çıktı doktorumu aradım hemen snra çok şükür hareketlendi
Sağ Salim doğurana kadar yavrumu diken üzerindeyim 😔