uzlett nazende17 valla canım uzun zamandır uygulamada yokum eski hesabımın da şifresini unuttuğum içim yeni açtım hatta hiç hatırlamıyorum nasıldı
Sevgigmailcom Bende 20 sinde olmam gerekiyor du ama pcos var bende haliyle düzensiz testim cok silik çıktı fakat modum düşük biraz kan verdim bekliyorum
uzlett Sevgigmailcom aynen benmde düzensiz 20 21i gibi en geç olmam gerekiyor aslında bende kan verdim bekliyorum
Sevgigmailcom uzlett aşırı sabirsizim iki gün önce yptim silik çıktı bugün daha silik çıktı o yüzden modum düşük endişeliyim çok
uzlett Sevgigmailcom günlerimiz aynı canım ben de hala olmadım benim zaten düzensiz Bugün doktor randevum var bakalım ne diyecek