nazende17 Tahmini regl tarihim 21-23 ocak civarı 8 ocak civarı yumurtlama dönemimdi 6-7-9 ocakta denedik. Şu an regl ağrısı gibi ağrılarım var ama gelen giden yok 🥹 kasım ayından beri deniyoruz ilk bebek için ❤️ sizce olma ihtimali var mı bu ay🥹
uzlett nazende17 canım tarihlerimiz aynı seninle ben bugün dayanamayıp Kan verdim düne kadar kasık batmaların ve bel ağrım vardı bugün bir şey yok inşallah güzel haberler alırız🥰
uzlett nazende17 hala çıkmamış ya Yani çıktıysa bile e-nabıza düşmesi zaman alıyor ya ama adet olacakmış gibi sancım olmaya başladı ufaktan
uzlett nazende17 Ben de ovulasyon testi yapmıyorum ben de zaten Normalde pek yumurta görünmüyor ya da büyümüyor bu ay kendiliğinden büyüyünce çok heveslendim ümitlendim bakalım ne olacak O yüzden ekstra bir sabırsızlık var zaten gün aşırı ilişkiye girilirse her türlü o gün yakalanıyor
nazende17 uzlett her ay muayene mi oldunuz yumurta takibi için? Tam anlamadım ben hiçbir şey yapmadım yaklaşık gün olarak hesaplıyorum sadece
uzlett nazende17 yok Ben her ay gitmiyorum Benim durumum farklı Zaten erken menopoz denildi bana bazen hiç yumurta görünmüyor hormonlarım yüksek genelde bu ay hormonlarda düşünce yumurta takibi yaptık
uzlett nazende17 aminnnn Kan verdim bugün sonuç enabuza düşmedi bir türlü sabırsızlıktan çatlamak üzereyimm