baybbay anne426 34 haftada 2 kilo dogum yaptim 1900 grama kadar dustu gayet iyi kilosu sizin saglikli olsun onemli olan o 😊
Ulkumom anne426 hayır bence az değil gayet normal çünkü bana 36 ile uyumlu 2700 gr demişti. 36 da normali bu.
Sedef21 anne426 yok yok zaten asıl son ayda çok hızlı bir şekilde kilo alıyor, muz kaşar peyniri tahin pekmez vs tüketebilirsin ama dediğim gibi ideal zayıf olsa doktor mutlaka dersi geriden geliyor diye ama iyi canım içini ferah tut
anne426 Sedef21 kaşar ve tahinle çok aram yok ama yemeye çalışacağım. Teşekkür ederim rahatladım biraz 🍀
lavinya90 anne426 yani cocuktan çocuga degisiyor. Ilk cocuğum 36 haftada 48 cm 2800 kg doğdu. 2. 38 de 3800 aradaki fark okdukca fazla. Ama biri iri kıyım biri normal bir çocuk. Sizinki de normal bir çocuk.
anne426 lavinya90 evet hepsi aynı olmuyor isterim ki 39 haftaya kadar dursun biraz daha gelişsin ama şimdiden dayanamıyorum
lavinya90 anne426 3000 kg iyi bir rakam 37 de sizinki de öyle olacaktır. Aynen öyle su gibi geçer unutuyor insan sonra bugünleri. 😄
anne426 lavinya90 amin inşallah canım. Diyorlar ya kurt yediği ayazı unuttu ikinci çocuğu yaptı o mesele 😂
Asli0808 anne426 doktor bana kaşar yumurta ye demişti kahvaltıda kaşar ceviz yiyorum muz onun dışında düzenli beslendigm yook aslında 16 aylik oğlum var çünkü yemek yemeye bile fırsatım olmuyor pek