anne426 Kızlar yarın 36 oluyorum bebek kilosu 2750 doktor normal dedi ama bana zayıf geldi forumda okuduklarıma göre. Sizce geri mi
pinkflowerss anne426 bende yarın 36 oluyorum 35te 2650ydi gayet iyi demişti bana da az gelmişti canım biz tombik bekliyoruz o yüzden herhalde😂
Sedef21 anne426 bence iyi canım olması gerektiği gibi bir de her çocuğun gelişimi farklıdır, ben 35 de gittiğim 2700 grdı doktor ideal dedi yani sizin ki gayet normal
bluemom24 anne426 benimki aynı gün 2390dı minyon ilerliyor sizinki baya iyi maaşallah 3500ü bulur doğuma
anne426 bluemom24 önemli olan sağlıklı olması da ilk bebeğim 39 da 3.150 doğmuştu şimdi daha erken alınacak 38. Haftada sezeryan olacağım inşallah toparlanır biraz daha
Seloloo anne426 34+3 te 2850ydi bebişim yarın 36+1 iz bakalım kaç kilo olduk. Doktor doğuma 3500 olur demişti en son
Emlly anne426 bızde 36 haftalık doktorum 3150 dedi beni de erken doğurtmak istiyorlar ya boşver kilosu fazla olunca daha kötü bence doğduktan sonra hemen toparlanıyorlar zaten
anne426 Emlly maşallah sağlıkla gelsin 🍀 evet öyle ama biraz daha toplu bebek olunca giyimi bakımı v.s kolay oluyor
anne426 Almirolie süt muz kuruyemiş yiyebiliyorum biraz onun dışında stresli döneme girdim ev taşımam gerekiyor doğumdan önce inşallah bebişim etkilenmez 😕
anne426 babygirl02 banada doktorum iyi dedi ama forumdakilerin çoğu 3 kg yazmış o yüzden geri düşündüm 🌸
Asli0808 Ben 37 de gittiğimde 2096 di 38 de ise 3360 di bence normal cok kilolu olmasına gerek yok ilk oğlumu 3300 dogurmustum
Sedef21 anne426 yok yok zaten asıl son ayda çok hızlı bir şekilde kilo alıyor, muz kaşar peyniri tahin pekmez vs tüketebilirsin ama dediğim gibi ideal zayıf olsa doktor mutlaka dersi geriden geliyor diye ama iyi canım içini ferah tut
Asli0808 anne426 doktor bana kaşar yumurta ye demişti kahvaltıda kaşar ceviz yiyorum muz onun dışında düzenli beslendigm yook aslında 16 aylik oğlum var çünkü yemek yemeye bile fırsatım olmuyor pek