babymomm Merveeeduman yatağın ortasına koyuyorsun daha cok bebeğin koruması gibi olmjs oluyor ezmemek için :)
Merveeeduman babymomm hayır en son istediğim şey 😳 7. Aydan sonra yürürüm dedim havalar da net ısınmadı buralar Ayaz ☺️ Eskişehir’den selamlar 🌸😋
NeslihanOner Ya ben yine yatak da alcam yanımda olacak odada ama bunu da hani diğer odada olursam falan yanımda olması için bi de diğer şeyler de zaten alacağım şeylerdi setteki baya kullanışlı olacak gibi bakalım. Ama bu sayfayı tavsiye ediyorum yeri o kadar güzel ki çok beğendim
babymomm NeslihanOner benim yatak odam zor sığdı odama anneyanı beşiği istiyordum da hiç yerim yok yatağım cok büyük bende dedim bundan alim yatar yanımda 6 ay
Ozlemyy babymomm benim de erkek bebek şuan İlk etapta lazım olan şeyleri aldım.beşiği,ilk kıyafetleri,bezi vb gibi ama oda yapıcam daha boya olcak mobilyası ve bebek arabası alınacak 🥰
babymomm Ben dikişsiz normal doğum istiyorum nasipse 🙏🏼 Dr ne kadar az kilo alırsan o kadar tereyağından kıl çeker gibi doğurursun dedi 🤗 arkadaşım 45 di 49 la doğum yaptı hastahaneye gittiğinde 9 cm acılması varmıs tek ıkınısta gelmiş :)
babymomm Bu arada kızlar bime haftaya pilates topu geliyor 30 tl ye açılma hareketleri için çok iyi haberiniz olsun
anneeylul Herkese merhaba.. Bizde 25 haftlk olduk couk sukur. Haziran sonu bekliyorum kizimi insaallah:) Allah hepimizin yardimcisi olsn💐💐
anneeylul babymomm Yok almadim. Sadece uyku seti ve anne bebek bakim cantasi aldim bi tane 5 li takim bi tane battaniye:) martin 30 nda annemle alisverisini tamamliycaz insaallah.😊