Arkadaşlar herkese iyi günler ben Mersin’de yaşıyorum Mersin’in kışı çok ağır geçmez aksine daha hafiftir yağmurlu dur kış görmeyiz ama ben şu anda 14 haftalık hamileyim ama çok üşüyorum yani aşırı fazla üşüyorum elim ayağım sürekli puflarla evin içinde ceketlerle bir kat kat giyinerek geziyorum var mı böyle bir durum yaşayan yani ben çok tuhaf hissediyorum kendimi de bir de bu üşümenin cinsiyetle ilgili bir alakası var mı gerçekten ne bileyim çok üşüyen kız ya da erkek ya da çok sıcaklayan erkek ya da kız gibi🌝