Fuunndaaa Yazmelegi_ trendyolda uygun terlikler var ben oyshodan 390 a aldım çokta güzel normalde pahalı bir marka ama kış olunca fiyatlar düşmüş
aysezgi Fuunndaaa Merhaba, ayağınız kaç numaraydı ve hangi numarayı aldınız acaba. Ben de almayı düşünüyorum da. Kalıplar küçük ya da büyük olabiliyor sormak istedim.
Fuunndaaa aysezgi ben 37 giyiyorum numaramı aldım tam oldu annem içinde 38 almıştım bi tık büyük geldi tam numaranızı alabilirsiniz
pembeayakkabilikiz ucuncugeliyo benim kullandığım ucu açık rahat bı terlıgım vardı ben onu yıkadım onu kullanacağım ayrıyeten almayı düşünmüyorum 😃