Kizlar doguma giderken ayagima direk terlik gecirip giderim diğerlerinde oyle yaptim cok rahat oldu. Crocs tarzi uygun fiyatli bisiler alip giymistim ama bu dogumum mart da olucak insallah. Nasil bi terlik tercih etmeliyim sizce keceli mantar taban olanlardan dusundum ama ayagim yanar mi diye de dusundum icinde . Siz ne tercih ettiniz