Leylabngll safiyekaraca31 bir dahakı çarşamba da 13. Gün oluyo çekmiyormuş adetin 7. 8. Ve 9. Günü cekıyormus oda çarşamba ya denk gelecekmiş bılmıyorum bakalım gıtmeden bır gün önce arıcam hastaneyı o günkü durumu anlatırım artık
Leylabngll holaa lekelenme bır sorun teşkil eder mi acaba adetın son gününe randevu verdi hanı bır ıkı gün bıle geçmiyo bu benı biraz korkutuyo
holaa Leylabngll şimdi baktım benimki 2 gün sonra çekilmiş. Sorabilme imkanın var mı acaba? Kanama bitmiş oluyor sonuçta ama yine de sorsan daha iyi olur biz Burdan yanlış bi şey söylemeyelim şimdi
Leylabngll holaa o gün 6. Gün oluyo adet sonu ve lekenlenmem oluyor dedim ve bu durum 2 3 gün sürüyor dedim sorun değil dedi ama gecıstırdı beni gibime gelıyo
holaa Leylabngll öyle dediyse bi şey olmaz o zaman inşallah. Zaten filmden sonra da 1 2 gün lekelenme oluyo hepsi bir aradan çıkmış olur 😅