Ben iki kez çektirdim. Yanılmıyorsam adetten sonra 1 hafta 10 gün içindeydi. İlki özelde doktorum iki dk için anestezi alma dedi bi cesaret kabul ettim gerçekten biraz ağrı oluyor ama iki üç dk da bitiyor. Diğeri de fakültede aynı şekilde oldu bitti. Gebelik şüphesi olmaması için adetin bitiminde çekiyorlar