rainbowdash simanurak inşallah içini ferah tut benim de kanamam olmuştu geçti şükür 20 haftalık olduk bile senin de düzelecek inşallah sağlıkla kucağına alırsın 💕
simanurak rainbowdash çok geçmiş olsun canımmmm inşallah hiç kötü düşünmüyorum her şey olacağına varır🤲♥️🥰