zeynepfitki Merhaba henüz çok küçüğüz 5.1günlük gösteriyor uygulamada doktor muayeneye çağırdı fakat Vajinal muayene yapar diye korktuğumdan 6 haftayı geçmesini beklemek istiyorum sizin kaçıncı haftadan sonra karın ultrasonunda gözüktü bebişleriniz ( daha önce bir düşük öyküm var bu sebeple koruyorum )
nurellanurrrr zeynepfitki ben de daha önce 2 düşük yaptım,şuan hamileyim 6+2 de gittim karından baktı,çok şükür bebek ve kalp atışı vardı,ama bazılarında 7,8 haftalar da görünüyor
fatmaa51 zeynepfitki benimde 3 düşüğüm var alttan baktırmaya korkuyorum hatta bakalım diyen doktora bakamazsınız demistim artık nasi etkilendiysem 6+5te duydum karından
rainbowdash zeynepfitki vajinal muayeneden korkmayın lütfen ultrasonun hiç bir zararı yok benim de 5 haftalıkken alttan bakıldı bi sıkıntı olmadı
buketdeniz19 zeynepfitki 5+1 de karından baktı Vajinal istemediğin sürece bakmaz ki stres yapma boşuna
zeynepfitki nurellanurrrr Ben de ne olur ne olmaz haftaya cumaya aldım o zaman da 6+4 oluyor daha sağlıklı geldi ama tabi doktor çağırınca önden bir görelim diye tereddüt ettim
nurellanurrrr zeynepfitki alttan baktırmak istemiyorsan baktırma,ben artık öyle dedikleri zaman direkt kalkıyorum haftaya gelirim diyorum,psikolojikmidir nedir ne zaman alttan muayene olsam belim kopacak gibi ağrıyordu,bu hamileliğimde hiç baktırmadım
lelesbaby__ zeynepfitki benim doktorum da vajinal bakti bana 5+5. korkmayin, bilimsel olarak bir zarari yok. ki ben tup bebek ile gebe kaldim zarari olsa doktorum asla riske atmaz ki cok bilindik iyi bir doktor. hurafeler sizi korkutmasin ama iciniz nasil rahat ediyorsa tabi ki oyle yapin❤️
fatmaa51 zeynepfitki Amin. İnşallah sevinçli mutlu haberlerle dönersin Muayanenden hep bir Tasa oluyor insanın içinde çok iyi anlıyorum sizi🥲
fatmaa51 rainbowdash düşükler olunca insan artık ister istemez herşeyden korkuyorum bu arkadası iyi anlarım bende aynılarını yaşıyorum🙁
simanurak rainbowdash merhaba 12+6 gebeyim. Pazar günü lekenelenme olduğu için acile gittim ve vajinal muayene ettiler lekeye bakmak için ara ara o bölgem sızlıyor. Bir şey olur mu acaba
rainbowdash fatmaa51 tabi ki çok iyi anlıyorum endişenizi ama riski olsa zaten doktorlar hiç bakmaz o kadar yıl boşuna eğitim almıyorlar benim de düşük riskim vardı o yüzden rahatlatmak adına söyledim
asil15 zeynepfitki Altan bakilmasinda bir sak8nca yok aslında öyle olsa riske atmazlar artı eğer istemiyorsanız 7 haftayı hatta 8 haftayı bekleyebilirsiniz
sepselin Benim 4+6da vajinal muayene ile kese göründü ama doktor çok nazik yumuşak harektlerle baktı hiç zorlamadı yani onlar da dikkat ediyor için rahat olsun
rainbowdash simanurak bi sıkıntı olmaz canım çünkü bazı durumlarda bakmak zorundalar zaten zararlı olsa doktor bakmaz sonuçta yıllarca eğitim almış insanlar
rainbowdash simanurak inşallah içini ferah tut benim de kanamam olmuştu geçti şükür 20 haftalık olduk bile senin de düzelecek inşallah sağlıkla kucağına alırsın 💕