Benim ilk beta sonucum 962 çıktı adetime daha 2 gün vardı
48 saat sonra 2040 a çıktı sonuç ama kese görünmedi
48 saat sonra 3700 dü yine kese yoktu doktor gebelik yok boş bi gebelik dedi ve düşük yaptıracaklardı 3 gün sonra gel dedi
O gün gittiğimde kese göründü sonuç 5 bin küsürdü çok şaşırmıştım şuan devam ediyoruz