binnuryilmazzz Ben 95 ile öğrendim 16.01 de 19.01 de tekrar kontrole gittiğimde 701 yükselmişti sağlıklı bir gebelik olarak ilerliyormu sizce
busrabaskal ppelin mide ağrısıyla gittim adetim 2 gün geçmişti kanda 271 ile öğrendim tesadüf oldu beklemiyorduk
tuba_grz ppelin 133 le öğrendim 2 gün sonra gittim 370 olmuştu yeni hamileyim bende bakalım haftaya pazartesi gideceğim kaç olacak
Deletedmom_8793 ppelin kızımda 1080 ile öğrendim ikinci gebeliğim de 119 ile tesadüfen öğrendim şuan 29+2 haftalığız
sulenurmuezzinoglu ecemk94 benim 5.haftam ama doktor kesen küçük 4 haftalık bi kese dedi eğer betanla uyuşıyosa sıkıntı olmaz dedi dün beta verdim 2964 çıkmış yani normal demi
ecemk94 sulenurmuezzinoglu hiç bir fikrim yok maalesef. Benimde ilk hamileliğim olduğu için yorum yapmam doğru olmaz. Doktorunuz ne diyorsa o doğrudur. Benim 29+4 zaten şuan
zeynepyldrm_07 sulenurmuezzinoglu kızlar benimde 5. Haftamda hcg 8448 çıkmıştı sizce normal mi yoksa yüksek mi bi yandan da dedim acaba ikiz mi😂
neseee_ sulenurmuezzinoglu benim de 4+5 lerde falandı sanırım çünkü tam haftasını söylememişti bidahaki gittiğimde 5 haftalık olmuş dedi ya benim olayım farklı ben 3 aydır adet olamamıştım ilaç kullandım olayım diye yine olmadım sonra doktora gittim belki başka ilaç verir diye öyle öğrendim hamile olduğumu direkt keseyi gördü zaten